czwartek, 13 października 2011

Dawno nie byÅ‚o mnie... Moda jesieÅ„ 2011 ♥

Hi hi hi ♥

Co tam ?? Sorki, że mnie tyle byłoo...;/ Ale ta szkołaaa... możee to głupie wyjaśnienie, ale po prostu wracam późno a potem nie mam na nic ochoty ;/ Alee dobraa omińmy to... ;D Niedługo mam zamiar jechać na zakupy na jesień/zimę . Trzeba pokupić sweterki, buciki, kurteczki itd. Więc dzisiaj dodam zdjęcia jakichś fajnych ubrań, które według mnie są odpowiednie na jesień/zimę 2011 ;d No to do dzieła :


Ciekawa sweterko-bluza H&M- 79,90 zł



Do nudnych outfitów dodajcie coś oryginalnego. Ta czapka rozwaliła system nawigacyjny xd chce ją xdd
H&M-29,90 zł




Fajna bluzeczkaa, która ożywi strój. Mi się podobaaa ;)
Bershka - 59,90 zł



Komin .Uwielbiam, uwielbiam, uwielbiam kominy ;)
Reserved-29,90 zł


Świetna włochata torebka
Reserved -129,90zł


Kolorowe rurki dodadzÄ… tego czegoÅ› stylizacji ;)
Stradivarius



Dobra resztę dodam kiedy indziej dzisiaj kończee bo zamykają mi się oczka i do tego laptop mi się zacina przez bloggera ;)

Paa ♥

8 komentarzy:

  1. cudna czapa . x3 chcee.! ;D
    obserwujemy .? ;p

    http://kamaa-mojefoto.blogspot.com/
    http://poznaj-mnie.blogspot.com/
    u góry linki do moich blogów , zapraszam.! ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Super sÄ… te ubrania ,a ta czapka po prostu mega ! :] :p

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :]

    http://rubbiv-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Czapka fajowska :D

    Niebieskie rurki chcę mieć! <3
    te sweterki bluzy są fajne do leginsów :) a te branzoletki do tego cuuuudo.... będę się tak stylizować :D
    zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czapki z misiem sÄ… mega ,ale chyba ta z housa mi siÄ™ bardziej podoba :D
    i tak obserwujÄ™ ♥ rewanż ?

    OdpowiedzUsuń
  5. obserwuje. :)

    liczÄ™ na to samo. ;p

    OdpowiedzUsuń
  6. masz bardzo ciekawy blog

    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  7. Zmieniłam nazwę bloga na leblogalis.blogspot.com serdecznie zapraszam : )

    OdpowiedzUsuń